Direktlänk till inlägg 5 juli 2015

Plats att leva plats att dö

Av Simona - 5 juli 2015 03:41

Jag hatar Lund och jag älskar Lund.

Jag älskar Lund för att det är en sjukt mysig stad och de flesta känner någon som känner ens kompis som känner ens familjs vänner som känner ens bästa kompis.
Men jag hatar Lund också. Lund är så himla litet och alla har någon gemensam bekant. Vare sig man vill eller inte får man ett rykte eller någon form av stämpel på hur man "är" som person. Det suger så himla mycket. Det suger att alla som man känner på något vis kommer lära känna varandra. För det uppstår så mycket förutfattade meningar och drama när det är en liten stad och lite människor.

Älska Lund. Hata Lund.
Äh, jag vet inte. Känner mig mest som en stereotypisk hatfull tonåring som hatar sin hemstad och längtar bort bort bort.

Klockan är 02.38 och jag borde egentligen sova just nu för att jag ska upp tidigt imorgon. Aja, det var bara något jag kom och tänka på såhär på "kvällskvisten"(det är typ morgon).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simona - 4 april 2016 17:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0380657581"  

Av Simona - 25 mars 2016 00:06

vi har sytt för fulla muggar!! wohoo har också varit med massor av människor men har liksom inte orkat ta bilder för det är så himla jobbigt ibland så denna veckan verkar ju inte vara händelserik alls fastän den är/har varit det(?) fick lite eg...

Av Simona - 16 mars 2016 17:09

Har varit soligt i två dagar nu och känner att vi alla är in need of D-vitamin...

Av Simona - 13 mars 2016 23:55

  asså åh ibland gör man fel och kan inte göra om saker och det är så så såååå jobbigt ahh!! men aja, "det finns ingen tid för ånger" Majaaaa <3   hittade denna!! cute ...

Av Simona - 8 mars 2016 23:54

        Me n my bae this fridaeeee (ey det rimma) sant sant Min dröm Mmmhhh maaaat Mer mat + väldigt snygga tjejer En jäkligt ful gruppbild Squadgoals Lucia Kiana fick asmycket choklad??????? Vet ngn ...

Ovido - Quiz & Flashcards