Alla inlägg under oktober 2015

Av Simona - 30 oktober 2015 14:55

Tog bara dessa bilderna men what to do, what to do!

Inledde kvällen med en mysig middag med dessa<33

Så mysig tjej, fo real

Hahaha vi försökte ta selfies, cute

R&F

Av Simona - 28 oktober 2015 22:34

<3333

Av Simona - 25 oktober 2015 20:35

Igis och jag klädde ut oss till Pelle Svanslös och Maja Gräddnos

Daniel prinsessan och Daniel det fula barnet, CUTE AF

cute x2 påväg till första spyxfesten, nice

Har nog aldrig varit så hu Grieg i mitt liv, tror inte någon fattar hur gott det var

...och gick ut igår med denna fina ballerina som verkligen inte är en pina(försöker va bra på att rimma) men hon och jag har så vettiga diskussioner<33 love

Träffade kosse idag för vi skulle handla tyg, så efteråt, när vi var på Ikea, hittade Igis en panda som ska föreställa henne efter fest, tycker dock pandan är söt så liksom???? ypu cute

Av Simona - 18 oktober 2015 01:37

(Har ingen bild från i fredags men fikade på ebbas med mysiga peps<333)

pizza istället för skollunch

fick se Frejas kattungar<333

försökte ta en fin, stabil gruppbild...

"Måste fixa mitt hår"

<3

Av Simona - 12 oktober 2015 22:31

Sydde mig ett par byxor och skrev något litet och deppigt men det får ni stå ut med!

Det händer egentligen ganska snabbt, bara det att det inte syns tydligt utåt.

Till slut sitter hon inte bredvid dig i klassrummet, ni träffas inte lika ofta som förr och det är inte längre dig hon kollar på för att få medhåll när någon är jobbig.

Du är inte den hon först ringer när hennes crush frågar om hon vill gå på dejt, utan du får veta det dagen efter, av någon annan kompis i skolan. Du är inte längre lika betydelsefull, utan mer som en utbytt person, som i hennes liv saknar värde.

Av Simona - 9 oktober 2015 23:57

stretchar istället för att göra matte

shippar dem som fan<333

Kolla Igis min hihi

Mmm Mmaat

och sminkar mig inför halloween, istället för att plugga

Av Simona - 7 oktober 2015 18:23

hade så vettiga konversationer med dessa människor imorse, så himla mysiga allihop!! drog sedan vidare för att möta upp Kosse med Igis och nu ska jag plugga! Gotta love D-dagar<3

Av Simona - 5 oktober 2015 23:49

Jag har sådan grov ångest pga vill hinna med allt. Jag vill vara med alla mina kompisar, hinna fika och snacka skit med mina mindre nära kompisar och komma ikapp vad som har hänt med kompisar som jag knappt hinner träffa längre.

Jag hinner inte och det gör mig så jävla arg. Helgen räcker liksom inte till. Mina kompisar vill umgås efter skolan och jag tänker bara att nej, nej, jag vill, jag vill också men måste plugga. Om jag inte pluggar i veckan får jag ingen helg.

En annan grej är att jag inte träffat en av mina bästa kompisar på 3 veckor och på en lördagskväll hinner jag inte umgås med mina klasskompisar för att jag ska på någon annan tillställning. Vafan? Jag har knappt tid att äta middag med mina föräldrar.

Och på allt det måste jag plugga, städa, gå ut med hunden, få asbra betyg och jag borde även träna(vilket jag inte hinner, bajs).

Dessutom vill jag vara mer politiskt aktiv, vara med i många grupper och börja på dans. Fan, fan, fan att det inte går att vara på olika ställen samtidigt. Livet hade varit så himla nice då.

Ovido - Quiz & Flashcards