Alla inlägg under december 2015

Av Simona - 30 december 2015 21:03

1. När någon jävel använder ordet "blatte" och ba "nejnej jag är inte rasistisk". Ehm blatte betyder kackerlacka din oallmänbildade idiot. Läs tidningen eller något. Bye bye
2. När man verkligen vill träffa någon men känner sig för på så man frågar inte en gång till.
3. När man får 39 likes istället för 40!!! Vill ha en nolla på slutet!!! Ingen nia!!!
4. När man inser att man inte kan bli läkare advokat osv. Pga ens betyg. Kul.
5. När någon säger "du suger" med negativ klang. Vad fan suger jag??? Och om man sög på något, exempelvis att man sög av någon, varför är det så himla dåligt??? Asså va? I bet you would like that, liksom.
6. När människor krigar!!! Asså fucking HELL sluta kriga!!! Herregud vafan BLIR SÅ HIMLA ARG JORDEN GÅR SÖNDER MÄNNISKOR GÅR SÖNDER OCH JAG GÅR FAN SÖNDER
7. När man pratar om något skitjobbigt och ens kompis tar upp mobilen. Really? Seriöst?
8. När man inte får håkan-biljetter och känner sig ledsen men sedan kommer på att flyktingar knappt har mat för dagen och blir så jävla arg på sig själv men främst på världen för att den är så JÄVLA ORÄTTVIS
9. När man har prov direkt efter lov. Fyfan vad taskigt. Jag försöker chilla.
10. När man provar nyårsklänning och alla jävla klänningar görs så att endast modellsmala kan se snygga ut i dem. Whattheactualfuck.å

Har hängt med syrran och fikat med kossegirls! Myspys skönt att vi blir bättre och bättre kompisar<3

Av Simona - 29 december 2015 21:08

jag gillar henne fruktansvärt mycket!!

haha fan vad jag är ful, men de är fina och väldigt snälla så d ok ja bra

Hahahah grannens hund kom in på festen?? så lämnade tbx den :)))))

... Och har hängt med min fina Rae idag, fick en bok om feminism(<33)!!! Plus har planerat nyår yaaas

Maja<3

Av Simona - 26 december 2015 16:42

  • Människor som alltid säger ja när man frågar om de vill träffas, men själva frågar de aldrig.
  • Killar som kläcker äckliga, sexistiska kommentarer.
  • När man har en crush som varar i evigheter. Så himla onödigt.
  • Tjejer som bitchblickar en utan anledning. Bara för att de kan, liksom.
  • När man är på fest, råkar tappa bort ens vänner så att man står och letar efter dem likt en liten vilsen hund och ser helt ensam ut (är det bara jag som känner så haha?).
  • En till grej, när man är på en tillställning eller fest och man träffar någon som man vet vem den är och som vet vem man själv är, men denne måste låtsas inte veta om vem man är för att det kan bli awkward. Sluta försöka bevisa att du är så cool och ovetandes!!! Jag vet att du vet!! 
  • Känslan när man pluggat jättemycket till ett prov och får ett sämre betyg än det man vill ha.
  • Spykens matsals jävla skit-stolar.
  • De som favoriserar människor när man är i grupp. Bara sluta.
  • Folk som frågar ”vad gör du på fritiden?”. För det är en riktigt tråkig fråga.  För er som vill veta: jag pluggar, äter, sover, dansar, lyssnar på musik, bloggar, festar, fikar, syr, går ut med hunden och läser böcker. I princip.
  • När man själv berättar något hemligt om en själv och ens kompis inte berättar något om den själv. Hallååå, jag berättar, du berättar, eller? BLIR OSÄKER OKEJ
  • Gruppchatter(av den anledningen att det alltid är fem olika konversationer som pågår).

Av Simona - 26 december 2015 00:36

Har fikat på ebbas, gått ut med hunden, traskat runt på stan, gjort smoothies, planerat jullovet, ätit middag osv. med Hedda babe! Dessutom avslutades kvällen med deeptalk hos Kiana och Igis(<3)!

Vad håller vi på med här?? Jo, det lär vissa få reda på denna måndagen!! Cray

*Igis kollar på Victor*

*igis vill ta Viktor men Kiana säger nej*

"Viktor är min", säger Kiana

*igis vill ha en puss istället*

...och hon får en puss!!

tkr om dem megamycket, faktiskt!

Av Simona - 24 december 2015 16:08

 

har nylockat och nyklippt(!!!) hår. känner mig dessutom hot AF idag, önskar det vore så oftare.

 

bär mina nya eminenta örhängen från Weekday, näjz!

 

och är glad för att beatles numera finns på spotify!!! GAL1!!




Av Simona - 23 december 2015 20:45

   

Alexis:

Vad har du gjort idag?

Idag har jag handlat sista minuten-julkappar och jag har varit hos min läkare.


Ser du fram emot något?

Jag ser fram emot det nya året, det nya jaget. Haha, lol.


Vad tycker du om att alla har skaffat pojkvän respektive flickvän?

Det är kul för er, men det inte är så roligt för mig, faktiskt. Jag förtjänar någon haha så ring mig.;)))


Vad tycker du om analsex?

Det är mysigt men man måste göra det med en erfaren person, för tänk om man gör det med en tolvåring, en såndär klumpig liten skit.

 


Av Simona - 22 december 2015 23:40

Åkte skridskor med mysiga människor, bakade(eller kollade mest på hehe) lussebullar, lekte charader med trevliga människor och nu är dagen slut! Älskar fan jullov, hade kunnat leva såhär hela tiden!!

<33

Och denna bilden: SÅ SANT!!
Jag är inte lagom, jag är antingen inget alls eller väldigt mycket. Sån är jag ;))))

Av Simona - 22 december 2015 10:36

mötte upp Juli bae

som jag hade det supahmegamys med, har saknat henne sååå<3

no shame i att jag poserar sådär i provrum men hittade en väldigt fluffig jacka (som jag inte köpte...)


dessa+ föer hängde jag med på kvällen! Olof hade pepparkakshuskväll, mys! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards