Direktlänk till inlägg 1 mars 2016

berlin 2014,

Av Simona - 1 mars 2016 21:24

tittade igenom lite gamla bilder så tänkte dela med mig av dem

här är jag och min allra käraste syster

   

d va fint 

         

vig som en gymnast (var gymnast då hehe, tänker skryta)

    

men alltså vilken POSE?! haha

 

mamma är cool

     

såååå fina graffiti-väggar ÖVERALLT

   

bara bilder på oss från den resan

hittade dessa fotona från augusti 2014(tror jag)!

         

wow juli och jag var ändå lite bruna

 

och hittade även dessa bilder!! hahah omg Ragna hade LÅNGT hår? och kommer ihåg att vi försökte ta fina bilder men att ingen blev bra :/

   

kolla!!! jag och juli inna veronica maggio-konsert!! åh! men hallå hon ska släppa en ny singel för er som inte vet

 
 
Ingen bild

Julia

2 mars 2016 10:24

HAHAHA fin jag va </3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simona - 4 april 2016 17:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0380657581"  

Av Simona - 25 mars 2016 00:06

vi har sytt för fulla muggar!! wohoo har också varit med massor av människor men har liksom inte orkat ta bilder för det är så himla jobbigt ibland så denna veckan verkar ju inte vara händelserik alls fastän den är/har varit det(?) fick lite eg...

Av Simona - 16 mars 2016 17:09

Har varit soligt i två dagar nu och känner att vi alla är in need of D-vitamin...

Av Simona - 13 mars 2016 23:55

  asså åh ibland gör man fel och kan inte göra om saker och det är så så såååå jobbigt ahh!! men aja, "det finns ingen tid för ånger" Majaaaa <3   hittade denna!! cute ...

Av Simona - 8 mars 2016 23:54

        Me n my bae this fridaeeee (ey det rimma) sant sant Min dröm Mmmhhh maaaat Mer mat + väldigt snygga tjejer En jäkligt ful gruppbild Squadgoals Lucia Kiana fick asmycket choklad??????? Vet ngn ...

Ovido - Quiz & Flashcards