Alla inlägg under augusti 2015

Av Simona - 29 augusti 2015 01:58

Av Simona - 24 augusti 2015 19:16

Vet inte riktigt vad jag ska säga, känner mig mest besviken på hela svenska folket. Vart fjärde person. Usch. Tänker inte ens skriva om det. Mår så illa. Fyfan. Fyfan att jag bor i ett sådant land.


Jonas Gardell skrev en krönika om det. Så himla bra och så himla duktig. Vill krama honom. 

http://www.expressen.se/kultur/trollen-spricker-nar-gryningen-kommer/


Av Simona - 23 augusti 2015 10:45

mötte upp dessa babes

wow vår fläta<333

Ragna tyckte jag var lite konstig

sen mötte jag upp några andra och drog till Lomma, där vi hittade denna båten, var ju tvungen att hoppa på och ta bild

hade inte träffat honom på åratal (och man ser inte ens hans ansikte fan)

träffade några väldigt trevliga människor(och alla var inte med på bilderna)

och Ann, vid solnedgången

Av Simona - 20 augusti 2015 22:57

oj

Av Simona - 17 augusti 2015 22:03

Hamnade i en väldigt bra klass, alla verkar så snälla + går med en av mina bästavänner så tillsammans var vi översociala<3333 Nice att det finns typ någon i varje klass (i ettan) som jag känner/är bekant med!! Kuuuul!! Träffade upp Anna och Julia efter skolan, var ju tvungna att catcha upp liksom :))) mvh glad tjej

Av Simona - 16 augusti 2015 23:32

har träffat Linn och Tilda typ 3 dagar i rad, blivit sminkad, hoppat runt och dansat till John de Sohn i Malmö, träffat vänner och bekanta, haft en catch-up-talk med girlsen, hypat över gymnasiet, flashat brösten för två tanter(ståendes på kattes tak) och sminkat min syster till hennes kompis bröllop! imorgon börjar gymnasiet och jag har inte varit såhär nervös på en väldigt, väldigt lång tid.

Av Simona - 13 augusti 2015 23:31

mysig tjej med mycket att berätta ;)) som jag på kvällen träffade andra med!

Av Simona - 13 augusti 2015 16:50

Färgade min crop top från hm, resultatet blev coolt men ska göra en till där färgerna är mörkare. Orkade inte vänta mer än 4 h och man skulle vänta 6-8 hehe...

Ovido - Quiz & Flashcards