Alla inlägg under juni 2015

Av Simona - 29 juni 2015 22:00

hittade en katt som inte ville mysa

drack kaffe

Av Simona - 29 juni 2015 00:59

   

vi vaknade 04.10 & var supertrötta

på flyget

jag när jag posear awkwardly

mot havet!!

sen åt vi på resturang

det hängde grislår (eller vad de nu kallas) i taket på resturangen, vilket var ironiskt med tanke på att det fanns en vegetarisk resturang precis bredvid.

här ska vi köpa baguetter på kvällen

...och här har vi köpt baguetter

vi såg en hund som typ hängde sig(?) över kanten så att den såg ut som en säl. var tvungen att ta bild på den, så himla söt ju

ben

vårt hus som är som en väderkvarn, fast en renoverad. den har en helt sjukt annorlunda och cool arkitektur

Av Simona - 24 juni 2015 23:30

alltså jag dör så himla p e r f e k t

och ja, jag screenade bilder på en random kille på instagram. men han är snygg. så det är okej.

Av Simona - 24 juni 2015 01:13

Av Simona - 23 juni 2015 21:36

                     

sådär sover anna

Av Simona - 22 juni 2015 21:18

Mysiga kvällar och dagar <3


Av Simona - 21 juni 2015 01:05

snoriga armar och en randig kind glömmer aldrig bort min tonårssynd
hemmafester och en stulen bil
jag satt vid fyrisån och döda tid

du borde ta dina ord tillbaks
för alla glömmer men inte jag

hör det påvägen in till stan
fast ingen fattar, fattar jag
det vore allt en tragedi
där du är krossad och jag går fri

Av Simona - 20 juni 2015 16:46

Ville va fin och ha en blommig klänning men det regnade 24/7 så kunde inte vara fin (:() det enda som va dåligt med gårdagen var det.. :)

helt lost

titanic moment

trötta på morgonen

Ovido - Quiz & Flashcards