Alla inlägg under februari 2016

Av Simona - 27 februari 2016 11:54

i fredags vare fezt

Åt med dessa innan

<33

sen åkte jag till Bydalen med detta gänget!

Igis blev snyggast och hon poseade inte ens??

[Bild]

[Bild]

Av Simona - 18 februari 2016 22:31

HELG HEJ KOM TILL MIG!!!
är så utmattad ni fattar inte. har typ inte sovit på 2 månader och skolan suger atm :-((((

Av Simona - 16 februari 2016 19:01

jaså? säger du det.

high fivear Kasandra kan du bo hör hos mig eller?!!!!!!!!! Du är ju precis som jag

ma sissy is home

asså åååh Ragna va så söt <3

mat äta mat äta japp

...efter provet!! ha ha åh vad kul betygssystem vi har

d va fin himmel påväg hem iaf. ngt positivt i mitt hektiska liv

såhär blir jag bemött när jag kommer hem. varenda dag. bbyboy<3

hittade ett instagramkonto med vettiga och fina texter, nice!!!

Av Simona - 13 februari 2016 14:34

har mest dansat runt och snackat och varit glad igårkväll! Spyxfest-nice<3

var en cirkusprinsessa

Av Simona - 2 februari 2016 18:03

matte 2c, dans, drinkar, myskvällar, feber, nya bekantskaper, fikor

yes i like her a lot! vi kollade på the last song och klagade sjukt mycket på Miley Cyrus... Så jobbig roll åh

var på fest med tema Great Gatsby

där alla killar hade kostym och där man kunde hitta en ball trollkarl!

pina colada

flyttade till Åkarp och hängde med min babe dagen efter

"pluggfikade" fast I'm not gonna lie, det blev mest prat om annat

skaffade gerdakort!! och hängde med Bladis innan träningen

var även på fest med temat 90's vilket var nice

Waldorfkidsen är ändå bästa kidsen

nyinflyttade

födelsedagsfest där jag träffade Frej Larsson what

Isa<233

...och får inte glömma this pic!! Petter hade grönt hår

... och har blivit sjuk igen pga vill hinna med ALLT: träna, plugga, festa men mitt immunförsvar sa "stopp" så missade att åka till Vallåsen idag with mi friendos :-)))))))) aja ha de bra pok

Ovido - Quiz & Flashcards