Alla inlägg den 24 september 2015

Av Simona - 24 september 2015 22:21

Alltså?? Sjukaste saken hände precis? Jag satt och pluggade matte när jag plötsligt hörde en sjukt arg mansröst. Alltså, riktigt, riktigt arg. Mannen, som jag förövrigt inte kunde pga att han måste ha varit rätt långt bort, skrek på någon. Jag lyssnade lite skarpare och hörde en ynklig liten kvinnoröst också. Han skrek alltså. På henne. Och han lät jävligt aggressiv. 


Så jag tittade ut, kollade efter dem, men såg inte något. Klockan var 22.18 och det var helt becksvart. Så jag började få panik, hjärnan sattes igång och jag började tänka. Vad har hon gjort? Slår han henne? Är hon skadad? Vad ska jag göra? Var fan i helvete är de? 


Jag gick in till mamma och pappa i vardagsrummet och sa till men när de kom till mitt fönster hörde man inte längre några ljud. 


Detta betydde alltså att jag just bevittnade något hemskt och att det absolut inte fanns något för mig att göra åt det. Fan i helvetes jävla skit. 

Ovido - Quiz & Flashcards