Direktlänk till inlägg 1 juni 2015

Now you know

Av Simona - 1 juni 2015 18:40

1. Jag hatar när människor säger att jag är lik någon annan(förutom typ snygga kändisar, då blir jag glad<333). Nej men, jag är jag. 
2. Jag kan gå ner i spagat.
3. Jag har 320 p i meritvärde och nej, jag pluggar inte övermycket. Lovar.
4. Jag älskar när killar kan skejta, sjunga, måla eller spela något instrument. Det finner jag väldigt attraktivt.
5. Mina favoritfärger är vinröd, blå och ljusrosa.
6. Jag kan prata engelska, svenska, serbiska och blir förstådd på tyska.
7. Mitt favoritämne är syslöjd (för att man inte måste tänka så mycket hehe).
8. Jag är världens största tidsoptimist. Jag är den där jobbiga kompisen som ofta är sen (förlåt!!).
9. Jag älskar böcker och att läsa.
10. Älskar kramar(!!) och är väldigt gosig. Brukar pussa på mina kompisar fastän det inte är så uppskattat alltid. Busig chey.
11. Jag flyttade till Sverige när jag var 4 år och föddes i Belgrad, Serbien.
12. Jag är feminist. Och antirasist.
13. Jag är agnostiker.
14. Att dansa är nog det bästa som finns, speciellt till någon gammal låt från 2010-2013.<3
15. Blir väldigt irriterad på människor som inte säger "hej" fastän man träffats några gånger. Tycker de är ouppfostrade och oförskämda. 
16. Jag ska gå Natur/ Natur på Spyken. Hoppas vi ses!! Lovar att jag är snäll!
17. Min största fobi är ormar.
18. Jag rider en gång i veckan men funderar på att sluta pga alla dömande ridtjejer(Update: ska sluta haha).
19. Jag är 158.4 cm och är skitkort. Alla påpekar det hela tiden :(
20. Tycker om lojala kompisar!! Därför har jag bara några stycken som jag litar på.
 

bunz hun

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simona - 4 april 2016 17:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0380657581"  

Av Simona - 25 mars 2016 00:06

vi har sytt för fulla muggar!! wohoo har också varit med massor av människor men har liksom inte orkat ta bilder för det är så himla jobbigt ibland så denna veckan verkar ju inte vara händelserik alls fastän den är/har varit det(?) fick lite eg...

Av Simona - 16 mars 2016 17:09

Har varit soligt i två dagar nu och känner att vi alla är in need of D-vitamin...

Av Simona - 13 mars 2016 23:55

  asså åh ibland gör man fel och kan inte göra om saker och det är så så såååå jobbigt ahh!! men aja, "det finns ingen tid för ånger" Majaaaa <3   hittade denna!! cute ...

Av Simona - 8 mars 2016 23:54

        Me n my bae this fridaeeee (ey det rimma) sant sant Min dröm Mmmhhh maaaat Mer mat + väldigt snygga tjejer En jäkligt ful gruppbild Squadgoals Lucia Kiana fick asmycket choklad??????? Vet ngn ...

Ovido - Quiz & Flashcards