Alla inlägg den 11 augusti 2015

bff

Av Simona - 11 augusti 2015 15:25

Sitter vid min gate och om 1 h åker planet. Alltså, kan inte med ord beskriva hur bra jag och Kasandra klickar, vi tänker likadant. Hon är den roligaste jag vet. Och vi bor 126 mil ifrån varandra? Ingen är som hon iallafall, och jag längtar redan till nästa sommar??

Hahahah så ful bild men ändå, we tried

man kan se första bilden på kassans mobil haha, gotta stay inspo liksom!!
haha är asledsen egentligen, bajs

Av Simona - 11 augusti 2015 01:14

Ni vet när man har det så trevligt att man inte vill att det ska ta slut? När man vet att skolan snart börjar och att nya utmaningar ska komma? När skolan känns lockande med alla (nya) klasskompisar men att tanken på skolarbetet får en att få ont i huvudet? När det är mindre än en vecka kvar tills alla rutiner börjar om på nytt?

För så känner jag. Jag vill inte ha tråkiga rutiner och plugg. Jag vill träffa nya människor, besöka delar av världen där jag aldrig varit, uppleva andra kulturer, skaffa ett jobb på något kafé, dansa på klubbar, hångla med franska guldlockiga pojkar, bli hopplöst förälskad och bara leva.

Fan. Jag vill inte. Inte än.

Ovido - Quiz & Flashcards