Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Simona - 27 maj 2015 18:05

Läser denna boken just nu. Har väl mest gjort det hela dagen +provat sommaroutfits & målat naglarna #galetliv

Av Simona - 27 maj 2015 12:11

Idag skulle jag ha haft friluftsdag men kunde knappt gå imorse pga min vadmuskel. Det känns som om den ska sprängas när jag böjer benet... Nice ":)"

Jag tror att det beror på att jag åkte min longboard typ i förrgår(var ju tvungen att testa när jag precis hade fått hem den hihi) och nu har jag extrem träningsvärk i högra benet. Jag kan numera ta fart och så, men att det ser väldigt oproffsigt ut när jag åker haha.

Såhär ser den ut!

 

Eftersom att vi snart har skolavslutning har jag klickat runt på olika sidor och hittade denna jumpsuiten på topshops hemsida. Den är vit, vilket är ett måste, och har långa ärmar som är vida där nere(vet inte hur jag ska förklara, men ni ser). Den är skiiitsnygg, åhhh!! Måste verkligen köpa en skolavslutningsoutfit nu till helgen.

 

Måste bara påpeka att modellen är så himla vacker haha :)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards