Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Simona - 31 maj 2015 18:51

Var tvungen att ha mina eminenta brillor!!

         

Tycker om henne väldigt mycket <3

 

                   

Av Simona - 31 maj 2015 18:47

Träffade Julia idag!! Vi cyklade till torns och klappade hästar<33 Sen köpte vi lide gott och hade en välbehövlig deeptalk. Alltså, älskar deeptalks?! Sååå mysigt<33

 

  


Av Simona - 31 maj 2015 10:14

Jag ser honom gå i rask takt mot mitt håll. Han har på sig en vinröd tröja med en vit krage som sticker ut och ett par beigea chinos. När han kommer fram kramar han mig stelt och jag tänker på att allt känns så konstigt. Vi pussas inte ens. Det brukar vi alltid göra.


Han börjar berätta om gårdagens händelser, om hur roligt han har haft och när han berättar om någon tjej som ville ha honom tänker jag ”vet du, jag bryr mig faktiskt inte ett dugg”. För det är så det är. Jag bryr mig inte längre.


Och det är när man slutar bry sig som man vet att det är slut. Då funkar det inte även fast man försöker. På vägen hem har knuten i magen lösts upp. Fastän det känns lite sorgligt börjar man tänka att det kapitlet var slut men att ett helt nytt just har börjat.


DK

Av Simona - 31 maj 2015 02:03

Åkte till Danmark idag, hittade ett par smågator med skitcoola 2hand-butiker, köpte kläder +coola brillz, träffade kompisar på kvällen och hamnade på något krök :) Trevlig dag!!

måste ju visa vad jag har köpt så här kommer lide bilderrrrr

posh tattos!! såååå himla fint<33

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards