Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Simona - 15 juli 2015 02:49

Du är värd mer än den killen som bara vill hångla med dig på någon fest. Han borde bjuda dig på en fika, eller åtminstone gå en lång promenad med dig. Han måste kunna få dig att skratta så att du nästan kissar på dig och när han kysser dig ska du känna dig som den lyckligaste tjejen i världen.

Du är värd mer än de där kompisarna som inte lyssnar helt på dina problem och som alltid verkar arga. De ska få dig att skratta när du mår som sämst, göra de mest galna och äventyrliga sakerna och lära känna nya människor med dig. Men du ska ändå vara högt prioriterad och de ska bli behandlade likadant tillbaka.

Du är värd mer än att må dåligt över betyg. Du ska plugga så mycket det går och om det går dåligt på något prov får det vara så. För du är tillräckligt bra ändå.

Detta måste man komma ihåg ibland, när livet inte känns perfekt. Därför skrev jag detta för att påminna mig själv om dessa sakerna när jag känner mig dålig. Behöver nog inte läsa detta igen förens till hösten, när det blir mörkt och jobbigt och pluggigt.

Av Simona - 15 juli 2015 02:45

kom hem i söndags och träffade Ann, fikade med Klara, Hedda, Tilde, träffade Linus efter 1 månad (whaaat) och hängde med dem och några till! sen så fyllde jag sweet 16 och firade min b-day i Köpenhamn med syrran och åt på resturang på kvällen, nice dagar<3

Ovido - Quiz & Flashcards